Όροι παροχής υπηρεσιών

Ορισμοί

Gebotools – Αναφέρεται στην εταιρεία η εταιρεία SC GEBOTOOLS S.R.L., με έδρα στο Κλουζ, πόλη Κλουζ-Ναπόκα, Κλουζ-Ναπόκα, Οδός Calea Dorobanților 70, 4ος όροφος, διαμέρισμα 6, εγγεγραμμένη στο Εμπορικό Μητρώο Κλουζ με αριθμό J12/199/2014, ΑΦΜ RO32701504.

Χρήστης – Κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που έχει εγγραφεί στον ιστότοπο, ολοκληρώνοντας τη διαδικασία δημιουργίας λογαριασμού και έχει αποδεχθεί τους ειδικούς όρους χρήσης που αναφέρονται στην ενότητα Όροι και Προϋποθέσεις.

Σύμβαση – νοείται η σύμβαση εξ αποστάσεως που καταρτίζεται μεταξύ του πωλητή και του αγοραστή, χωρίς την ταυτόχρονη φυσική παρουσία των συμβαλλομένων μερών.

Ιστότοπος – Η διαδικτυακή πλατφόρμα μέσω της οποίας ο χρήστης έχει πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρονται ή παρέχονται από την SC GEBOTOOLS S.R.L.

Αξιολόγηση (Review) – νοείται η γραπτή αξιολόγηση που διενεργείται από τον κάτοχο ή τον χρήστη ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, βασιζόμενη στην προσωπική του εμπειρία και στην ικανότητά του να διατυπώνει ουσιαστικά και ποιοτικά σχόλια.

 

Σύναψη Σύμβασης

Οι εικόνες των προϊόντων στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι μόνο ενδεικτικές και δεν αποτελούν δεσμευτικές προσφορές πώλησης. Η σύμβαση με την Gebotools συνάπτεται όταν η Gebotools αποδεχτεί την προσφορά του αγοραστή και πραγματοποιήσει την αποστολή, επιβεβαιώνοντάς την μέσω τηλεφωνικής κλήσης ή email.

Για βάσιμους λόγους, ο πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει την ποσότητα των αγαθών στην παραγγελία. Εάν τροποποιήσει την ποσότητα, θα ενημερώσει τον αγοραστή στη διεύθυνση email ή στον αριθμό τηλεφώνου που παρέχεται κατά την υποβολή της παραγγελίας.

Ο αγοραστής μπορεί να υποβάλει παραγγελίες στον ιστότοπο, προσθέτοντας τα επιθυμητά προϊόντα στο καλάθι αγορών και ολοκληρώνοντας την παραγγελία. Ένα προϊόν που προστίθεται στο καλάθι αγορών είναι διαθέσιμο για αγορά εφόσον υπάρχει απόθεμα. Η προσθήκη ενός προϊόντος στο καλάθι αγορών, χωρίς ολοκλήρωση της παραγγελίας, δεν συνεπάγεται την καταγραφή της παραγγελίας ούτε την αυτόματη κράτηση του προϊόντος.

Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας, ο αγοραστής δηλώνει ότι όλα τα στοιχεία που παρέχονται, απαραίτητα για τη διαδικασία αγοράς, είναι σωστά, πλήρη και αληθή κατά την ημερομηνία υποβολής της παραγγελίας.

Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας, ο αγοραστής συναινεί ότι ο πωλητής μπορεί να επικοινωνήσει μαζί του, με οποιοδήποτε διαθέσιμο ή συμφωνημένο μέσο, σε οποιαδήποτε περίπτωση απαιτείται επικοινωνία με τον αγοραστή.

Ο πωλητής μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία που υποβλήθηκε από τον αγοραστή, μετά από προηγούμενη ειδοποίηση προς τον αγοραστή, χωρίς καμία μελλοντική υποχρέωση μεταξύ των μερών ή απαίτηση αποζημίωσης από οποιοδήποτε μέρος.

 

Τιμές

Οι τιμές που αναγράφονται στην ιστοσελίδα είναι σε ευρώ και περιλαμβάνουν τον νόμιμο ΦΠΑ. Η τιμή των προσφορών ισχύει και θα οριστικοποιείται μόνον εφόσον η διαδικασία παραγγελίας έχει τηρηθεί ορθά και η παραγγελία έχει εγκριθεί από τον πωλητή.

Σε περίπτωση που οι τιμές ή άλλες λεπτομέρειες σχετικά με προϊόντα/προσφορές εμφανίζονται λανθασμένα, συμπεριλαμβανομένων λαθών κατά την εισαγωγή στη βάση δεδομένων, διατηρούμε το δικαίωμα να ακυρώσουμε την αποστολή του συγκεκριμένου προϊόντος και να ενημερώσουμε τον πελάτη το συντομότερο δυνατό.

Η τελική τιμή του προϊόντος και της αποστολής είναι η τιμή που εγκρίνεται από τον πελάτη και επιβεβαιώνεται μέσω email. Η τελική τιμή μπορεί να τροποποιηθεί μόνο με συμφωνία μεταξύ των μερών.

Σε περίπτωση που η παραγγελία τροποποιηθεί, ανεξαρτήτως λόγου, εφαρμόζονται οι τρόποι πληρωμής και αποστολής που ισχύουν τη στιγμή της τροποποίησης.

Οι προωθητικές τιμές ισχύουν εντός των ορίων του διαθέσιμου αποθέματος και μέχρι την τελευταία ημέρα της προσφοράς. Οι τιμές που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα ενδέχεται να αλλάξουν ανάλογα με την ισοτιμία συναλλάγματος της ημέρας.

  • Οι προωθητικές εκστρατείες, όπως οι Season Sale και Black Friday, χρησιμοποιούνται και για την εκκαθάριση αποθεμάτων. Επομένως, ορισμένα προϊόντα κατά τη διάρκεια αυτών των εκστρατειών ενδέχεται να πωλούνται κάτω από την τιμή κόστους αγοράς.

 

Τρόποι Πληρωμής και Αποστολής

Προτιμολόγιο:
Μετά την επεξεργασία της παραγγελίας, το προϊόν συσκευάζεται, το τιμολόγιο εκδίδεται και αποστέλλεται. Το προϊόν αποστέλλεται αφού καταβληθεί το τελικό ποσό που αναγράφεται στο τιμολόγιο.

Πληρωμή κατά την παράδοση (αντικαταβολή):
Εάν η αγορά πραγματοποιείται μέσω courier, η πληρωμή γίνεται κατά την παράδοση, με μετρητά στον courier. Το ποσό του προϊόντος πληρώνεται στον courier μαζί με το κόστος μεταφοράς, σύμφωνα με το τιμολόγιο που βρίσκεται στον φάκελο αποστολής του κύριου δέματος της παραγγελίας, πίσω από το έγγραφο μεταφοράς.

Σε περίπτωση που ο αγοραστής απουσιάζει την ημέρα της παράδοσης, ο courier θα επικοινωνήσει για να καθοριστεί από κοινού νέα συνάντηση. Ο αγοραστής πρέπει να επικοινωνήσει με τον courier για να παραλάβει τα προϊόντα εντός 5 ημερών από την πρώτη επίσκεψη του courier στη διεύθυνση παράδοσης. Μετά την παρέλευση αυτών των 5 ημερών, τα προϊόντα επιστρέφονται αυτόματα στον αποστολέα.

Σε περιπτώσεις παραγγελιών που απορρίπτονται ή επιστρέφονται, το κόστος αποστολής θα χρεώνεται στην επόμενη παραγγελία.

Μερική παράδοση:
Υπάρχουν περιπτώσεις όπου ορισμένα προϊόντα της παραγγελίας μπορεί να μην είναι διαθέσιμα σε απόθεμα, γεγονός που δεν μπορεί να διορθωθεί άμεσα μέσω ενημέρωσης αποθεμάτων. Σε αυτές τις περιπτώσεις, χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση, τιμολογούνται μόνο τα διαθέσιμα προϊόντα και προχωρά η αποστολή του δέματος. Όταν τα προϊόντα που δεν ήταν διαθέσιμα εισαχθούν ξανά στο απόθεμα, ο αγοραστής θα ενημερωθεί ώστε να αποσταλούν τα υπόλοιπα προϊόντα.

Προσοχή!
Κατά την παραλαβή του δέματος, ελέγξτε την κατάσταση του προϊόντος! Σε περίπτωση που διαπιστώσετε φθορά ή ζημία, καταγράψτε το περιστατικό σε πρακτικό, από κοινού με τον εκπρόσωπο της εταιρείας ταχυμεταφορών (τον courier). Επιπλέον πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες ταχυμεταφορών μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα μας.

 

Επιστροφές
Ο αγοραστής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, δηλαδή να επιστρέψει ένα προϊόν, εντός 14 ημερολογιακών ημερών, χωρίς να αναφέρει λόγο, καλύπτοντας τα έξοδα αποστολής. Σύμφωνα με την OUG αρ. 34/2014, η περίοδος επιστροφής ενός προϊόντος λήγει 14 ημέρες από την ημερομηνία κατά την οποία ο αγοραστής απέκτησε την κατοχή του προϊόντος.

Τα προϊόντα που επιστρέφονται πρέπει να βρίσκονται στην ίδια κατάσταση με αυτήν που παραλήφθηκαν. Δεν γίνονται δεκτά προϊόντα που έχουν υποστεί μη εξουσιοδοτημένες παρεμβάσεις, φέρουν σημάδια φθοράς, υπερβολικής χρήσης, γρατσουνιές, χτυπήματα, μηχανικά/ηλεκτρικά σοκ ή λείπουν αξεσουάρ.

Η επιστροφή πραγματοποιείται στην αρχική συσκευασία, με τις αρχικές ετικέτες ανέπαφες, το πρωτότυπο πιστοποιητικό εγγύησης και όλα τα έγγραφα που συνόδευαν το προϊόν. Εάν τα προϊόντα που επιστρέφονται συνοδεύονταν από δώρα, πρέπει να επιστραφούν και αυτά.

Τα έξοδα μεταφοράς για την επιστροφή επιβαρύνουν τον πελάτη.

Εάν το επιστρεφόμενο προϊόν πληροί τις προϋποθέσεις επιστροφής, το ποσό που καταβλήθηκε κατά την αγορά θα επιστραφεί μέσω τραπεζικής μεταφοράς εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος από τον πωλητή.

Εάν η πληρωμή πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά μέσω κάρτας (μέσω της πλατφόρμας Netopia), το αντίστοιχο ποσό θα επιστραφεί στον ίδιο τραπεζικό λογαριασμό εντός 7 εργάσιμων ημερών.

Τα προϊόντα ενδέχεται να διαφέρουν σε χρώμα ή διαστάσεις σε σχέση με τις εικόνες και τα κείμενα που αναρτώνται στον ιστότοπο.


Εγγύηση:
Όλα τα προϊόντα που πωλούνται από τον ιστότοπό μας καλύπτονται από εγγύηση διάρκειας 12 μηνών. Όλα τα ελαττωματικά προϊόντα εντός της περιόδου εγγύησης πρέπει να επιστραφούν στο τεχνικό τμήμα με τα έγγραφα αγοράς (τιμολόγιο, πιστοποιητικό εγγύησης).

Η εγγύηση παρέχεται σύμφωνα με την ισχύουσα ρουμανική νομοθεσία κατά την ημερομηνία αγοράς, ισχύει μόνο εάν το προϊόν χρησιμοποιήθηκε σωστά και είναι έγκυρη μόνο με τον αριθμό τιμολογίου, την απόδειξη πληρωμής και το πιστοποιητικό εγγύησης.

Η παρεχόμενη εγγύηση δεν επηρεάζει τα νόμιμα TA δικαιώματα του καταναλωτή βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας (Νόμος 449/2003; OG 21/1992) ούτε τα δικαιώματα του καταναλωτή έναντι του πωλητή.


Περιπτώσεις απώλειας εγγύησης:

  • Μη τήρηση των όρων χειρισμού, μεταφοράς, αποθήκευσης, εγκατάστασης, λειτουργίας και συντήρησης.
  • Το προϊόν παρουσιάζει φθορές λόγω μηχανικών ατυχημάτων, χτυπημάτων, υγρών, φωτιάς, εσφαλμένης ή απρόσεκτης χρήσης, σκόπιμων αλλαγών ή κακής αποθήκευσης.
  • Παρεμβάσεις από μη εξουσιοδοτημένα άτομα.

Η υποβολή παραπόνων γίνεται τηλεφωνικά στο: 2102 201 085 ή μέσω email στο: sales@gebotools.gr

Η επιστροφή προϊόντων γίνεται στην έδρα της εταιρείας μας.

Η επιστροφή των προϊόντων στους πελάτες γίνεται μέσω ταχυμεταφοράς ή απευθείας από την έδρα.

Η διάγνωση πραγματοποιείται εντός 48 ωρών, μετά την οποία θα ενημερωθείτε για τον απαιτούμενο χρόνο επισκευής, μερικής ή ολικής αντικατάστασης του προϊόντος.

 

7. Υπηρεσίες μετά την εγγύηση:
Όλα τα προϊόντα που πωλούνται από την SC GEBO TOOLS SRL διαθέτουν υπηρεσίες συντήρησης και μετά τη λήξη της περιόδου εγγύησης. Οι υπηρεσίες αυτές παρέχονται με χρέωση, αλλά σε ειδικές τιμές για τους πελάτες. Οι διαδικασίες είναι παρόμοιες με αυτές που ισχύουν κατά την περίοδο εγγύησης.


8. Αιτήσεις για έγγραφα προϊόντων:
Οι αιτήσεις για την έκδοση εγγράφων προϊόντων, όπως τεχνικό εγχειρίδιο, πιστοποιητικό συμμόρφωσης ή τιμολόγιο, οι οποίες υποβάλλονται μετά την παρέλευση 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος, υπόκεινται σε χρέωση. Το κόστος έκδοσης των ανωτέρω εγγράφων κυμαίνεται μεταξύ 20 και 400 ευρώ, ανάλογα με το είδος του εγγράφου που ζητείται. Ο χρόνος επεξεργασίας και παράδοσης των εγγράφων κυμαίνεται από 5 έως 60 εργάσιμες ημέρες.


Νομοθεσία

  • Ρουμανικός Νόμος υπ’ αρ. 363/2007 σχετικά με την καταπολέμηση αθέμιτων εμπορικών πρακτικών και την εναρμόνιση με τη νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης στον τομέα της προστασίας των καταναλωτών.
  • Ρουμανικός Νόμος υπ’ αρ. 449/2003 σχετικά με την πώληση προϊόντων και τις εγγυήσεις αυτών.
  • Ρουμανικό Διάταγμα υπ’ αρ. 21/1992 για την προστασία των καταναλωτών.
  • Ρουμανικό Διάταγμα υπ’ αρ. 34/2014 σχετικά με την προστασία των καταναλωτών κατά τη σύναψη και εκτέλεση συμβάσεων εξ αποστάσεως.
  • Σημείωση:
    Τα παράπονα που υποβάλλονται από νομικά πρόσωπα δεν εξετάζονται, καθώς η προστασία που προβλέπεται από την ανωτέρω ρουμανική νομοθεσία εφαρμόζεται αποκλειστικά σε φυσικά πρόσωπα -καταναλωτές. Τα νομικά πρόσωπα δύνανται να ασκήσουν τα δικαιώματά τους με άλλα νόμιμα μέσα, βάσει των γενικών διατάξεων της αστικής και εμπορικής νομοθεσίας, εκτός του ειδικού πλαισίου που προορίζεται για την προστασία των καταναλωτών.

Προστασία προσωπικών δεδομένων
Ο κανονισμός για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων μπορεί να διαβαστεί εδώ.


Πολιτική αξιολογήσεων (Reviews):
Μετά την αγορά ενός προϊόντος, ζητείται από τον αγοραστή να υποβάλει μια αξιολόγηση για το προϊόν ή την υπηρεσία που αγόρασε. Η πρόσκληση αποστέλλεται στη διεύθυνση email που έχει καταχωρίσει ο αγοραστής στο λογαριασμό του. Με αυτόν τον τρόπο, ο αγοραστής συμβάλλει στην πληροφόρηση άλλων χρηστών, πελατών ή αγοραστών και στη βελτίωση των υπηρεσιών και των χαρακτηριστικών των προϊόντων.

Οι αξιολογήσεις υπόκεινται στους παρακάτω κανόνες:

  1. Αναφορά μόνο στα χαρακτηριστικά και στη χρήση του προϊόντος.
  2. Κατάλληλη, μη προσβλητική γλώσσα.
  3. Πραγματικές, ακριβείς και σύννομες πληροφορίες.
  4. Αποφυγή προώθησης άλλων εταιρειών ή αποκάλυψης προσωπικών δεδομένων.
  5. Αποφυγή ψευδών ή διαφημιστικών σχολίων.

Η Gebo Tools διατηρεί το δικαίωμα να χρησιμοποιεί τις αξιολογήσεις για σκοπούς μάρκετινγκ, διασφαλίζοντας την προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών.

Αξιολογήσεις που παραβιάζουν τους Όρους και τις Προϋποθέσεις μπορούν να αφαιρεθούν, και σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων παραβιάσεων, μπορεί να περιοριστεί η δυνατότητα υποβολής αξιολογήσεων.